Сподели

Търсене на имоти

България подкрепя инициативата „Един пояс, един път“

България подкрепя китайската инициатива „Един пояс, един път“, която подпомага изпълнението на Плана за устойчиво развитие на туризма до 2030 година и може да доведе до ново измерение на сътрудничеството между България и Китай, съобщава официалният сайт на Министерството на туризма (МТ). Това е заявила министърът на туризма Николина Ангелкова по време на панела „Изграждане на партньорства - засилване на сътрудничеството в областта на туризма в рамките на инициативата „Един пояс, един път“, който е част от програмата на провеждащата се в китайския град Чънду 22-ра Генерална асамблея на Световната организация по туризъм (СОТ) към ООН.
 

Целта на инициативата „Един пояс, един път“ е не само улесняване на пътуванията, но също създаване на дългосрочни механизми за обмен на информация, съдействие за насърчаване изработването на съвместни маркетингови стратегии и на съвместни стратегии за управление на риска, както и за укрепване на туристическото образование. В подкрепа на инициативата, през месец юни тази година България е била домакин на организирания от СОТ и МТ с подкрепата на Европейската комисия, Втори международен семинар „По Западния път на коприната“, е посочила министър Ангелкова отбелязваки, че включването в туристически маршрути като „По Западният път на коприната“ дава възможност за превръщане на трудностите и предизвикателствата в реални възможности за развитие на взаимоотношения между държавите, за разширяване на туристическите пазари и рекламните кампании, както и за повече инвестиции в сферата на туризма.
 
По време на срещата на високо равнище на министри и делегати от страните - участнички, е била приета Декларация „Инициатива Ченду - „Един пояс, един път“ за сътрудничество в туризма, като особен принос за представянето на документа е имала дискусията в панела на министрите, с участието и на българския министър на туризма. Целта на декларацията е насърчаване и укрепване на сътрудничеството в областта на туризма между включените в инициативата страни, което да бъде постигнато с обмен на информация, създаване на съвместни маркетингови стратегии за разработване и популяризиране на общия бранд „Път на коприната“.

Domaza - Недвижими имоти



По-стари новини