Сподели

Търсене на имоти

Засилено е търсенето на модерни търговски площи в Полша

Засилено е търсенето на модерни търговски площи в ПолшаИма засилен интерес към модерни търговски площи в Полша и особено в столицата Варшава. Това сочи анализът на Jones Lang LaSalle за третото тримесечие на годината. Търговските площи от висок клас във Варшава към края на октомври са 1,6 милиона квадратни метра. Това означава, че на 1000 души се падат 445 кв.м. и е недостатъчно за град като полската столица.

 

Пазарът в нея е характерен с най-висока покупателна способност на населението в сравнение с останалата част на страната. На човек се падат 9294 евро годишно. Това е с около 60% над средното за Полша. От което следва, че търговските центрове имат добър потенциал за развитие и реализиране на нови проекти. По привлекателност за международни търговски вериги Варшава изпреварва Стокхолм, Лион и Копенхаген. Известни марки стъпиха на пазара в полската столица.

 

Резултат от засиленото търсене на първокласни площи е добрата им реализация. Едва 2% са незаетите. Дефицитът се отрази на цените. Наемите на модни бутици, разположени на престижни локации, са се вдигнали с 5%. За квадратен метър от магазин в някои от търговските улици се плаща между 85 и 100 евро на месец.


Domaza - Недвижими имоти



По-стари новини