Сподели

Търсене на имоти

С 60% са се увеличили инвестициите в български бизнес имоти

Сделките с бизнес имоти в България са се увеличили с 60% през деветте месеца на годината. Данните са на консултантската компания Forton, която е стратегически партньор на Cushman & Wakefield за България, Сърбия, Македония и Косово. Стойността на реализираните сделки е в размер на 98,7 млн. евро, докато за същия период на миналата година сумата е 61,9 млн. евро. Според анализа парцелите и офисите са сред най-динамичните сегменти на пазара, но има силен интерес и към търговските имоти и хотелите. Очакванията са инвестициите в бизнес площи до края на годината да надхвърлят 130 млн. евро, докато доходността от офиси да намалява. От компанията отчитат ръст на всички видове сделки като в най-голяма степен увеличението е при строителните парцели с голяма площ. От началото на тази година се наблюдава активизиране на строителната дейност и това обяснява засиленото търсене на парцели, обясняват експертите. По думите им основните клиенти на терени са търговски вериги и логистични оператори, които търсят площи за изграждане на магазини и складове.Сделките с бизнес имоти в България са се увеличили с 60% през деветте месеца на годината. Данните са на консултантската компания Forton, която е стратегически партньор на Cushman & Wakefield за България, Сърбия, Македония и Косово. Стойността на реализираните сделки е в размер на 98,7 млн. евро, докато за същия период на миналата година сумата е 61,9 млн. евро. Според анализа парцелите и офисите са сред най-динамичните сегменти на пазара, но има силен интерес и към търговските имоти и хотелите.
Очакванията са инвестициите в бизнес площи до края на годината да надхвърлят 130 млн. евро, докато доходността от офиси да намалява. От компанията отчитат ръст на всички видове сделки като в най-голяма степен увеличението е при строителните парцели с голяма площ.
От началото на тази година се наблюдава активизиране на строителната дейност и това обяснява засиленото търсене на парцели, обясняват експертите. По думите им основните клиенти на терени са търговски вериги и логистични оператори, които търсят площи за изграждане на магазини и складове.

Domaza - Недвижими имоти



По-стари новини